rolstoelvervoer.123forum.nl forum index rolstoelvervoer.123forum.nl
Forum voor mensen die gebruik maken van aangepast vervoer (VALYS, Regiotaxi, etc.)

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   PortalPortal 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

extra aanrijtijd bij hopper

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    rolstoelvervoer.123forum.nl forum index -> Regio taxi/WMO vervoer
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Suzan
Te voet

BerichtGeplaatst: 10 sep , 2008 18:51 pm    Onderwerp: extra aanrijtijd bij hopper Reageer met quote

Hoi hoi,

Ik reisde gisteren zoals altijd met de Hopper naar mijn zoon, vijf zones verderop. Toen ik mijn retourrit een urr voor vertrek wilde regelen, kreeg ik te horen dat dit niet kon. Ik mocht pas op zijn vroegst voor 1,5 uur later bespreken. Het gebruikelijke uur én 1/2 uur aanrijtijd, omdat ik vijf zones weg zat. En dan moest ik natuurlijk ook nog wel rekening blijven houden met het kwartier voor, tot het kwartier na de bestelde tijd. Pffft..., weer een nieuwe regel waar ik mee te maken kreeg! Toen ik vroeg of ik dsn het regelement kon krijgen toegestuurd, zei ze dat dit nergens geschreven stond, maar dat het wel een regel was. Ik wil zeker weten of dit klopt. Weet iemand of dit zomaar kan?

Suzan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Corina
Opper Wheely

BerichtGeplaatst: 10 sep , 2008 22:50 pm    Onderwerp: extra aanrijtijd bij hopper Reageer met quote

Hallo Suzan,

Dat is inderdaad knaop balen. Ik ben heel benieuwd of die extra aanrijtijd ook daadwerkelijk beschreven staat, of dat het een soort vérworvenheid van het taxibedrijf is. Ik heb even wat op internet gezocht, maar daar ook niet een afdoende antwoord kunnen vinden voor je. Misschen is het een idee om naar de gemeente te bellen en daar te informeren. Tenslotte zijn zij degenen die opdrachtgever zijn van de WMO-Taxi.

Het lijkt mij ook een heel raar verhaal. En bij welk aantal zones zou die aanrijtijd overigens beginnen? Is dat alleen bij 5 zones en geldt er dan een kortere aanrijtijd voor 4, 3, 2 of 1 zones? Ik dacht namelkiujk dat de marge van 15 minuten voor de afgesproken rit tot 15 minuten erna er in combinatie met het uur van tevren boeken juist was om die aanrijtijd mee te kunnen afdekken. Ik ben heel benieuwd, als je nieuws hebt hierover, wil je het dan hier laten weten?

Bye Corina

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    rolstoelvervoer.123forum.nl forum index -> Regio taxi/WMO vervoer Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: