rolstoelvervoer.123forum.nl forum index rolstoelvervoer.123forum.nl
Forum voor mensen die gebruik maken van aangepast vervoer (VALYS, Regiotaxi, etc.)

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   PortalPortal 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ritje naar ziekenhuis

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    rolstoelvervoer.123forum.nl forum index -> Zittend ziekenvervoer/ziekenfondstaxi
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
wil
Te voet

BerichtGeplaatst: 20 sep , 2008 13:37 pm    Onderwerp: Ritje naar ziekenhuis Reageer met quote

Hallo allemaal,

Mijn man heeft een paar weken geleden een hart aanval gekregen en moet nu erg vaak naar het ziekenhuis voor controles. We gaan hiervoor met het ziekenfonds vervoer van huis naar het ziekenhuis toe. We moesten ongeveer 2 weken geleden dus naar het ziekenhuis voor controle. Hierbij ben ik dus mee gegaan met mijn man om hem te steunen in het zieken huis. Hiervoor had ik een taxi besteld en ze gevraagt om niet met een taxi busje te komen, dit omdat ik nogal misselijk word van autorijden en dan metname in een busje.

De taxi arriveerde dus veel te laat en toen ik vroeg ofdat ik voorin mocht zitten omdat ik dan minder last heb van misselijkheid, mocht dat niet. Daar zat al iemand en omdat we al te laat waren was daar allemaal geen tijd voor zei de chauffeur. Dus halverwege de rit werd ik zo misselijk en begon uiteindelijk te braken. Gelukkig had ik een zakje bij me, maar de chauffeur was heel geirriteerd. Bij het ziekenhuis aangekomen voelde ik me zo beroerd en slap. De chauffeur is gewoon gelijk weer ingestapt en zonder verder nog aandacht aan mij te besteden weg gereden. Terwijl het toch echt duidelijk ZIEKENFONDS VERVOER was...
Mijn man is toen maar een rolstoel voor mij gaan halen en heeft mij door het ziekenhuis heeft moeten rijden.

DIT TERWIJL IK JUIST MEE KWAM OM HÉM TE STEUNEN!

Ik was hierover dus heel erg boos en wil dus ook niet meer met het ziekenfondsvervoer mee rijden. Een taxi chauffeur van een gewone taxi is nog behulpzamer dan een chauffeur van het ziekenfondsvervoer.

Groetjes Wil
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Corina
Opper Wheely

BerichtGeplaatst: 21 sep , 2008 19:02 pm    Onderwerp: Ritje naar ziekenhuis Reageer met quote

Hallo Wil,

Wat een nare situatie zeg! Balen dat ze er geen rekening mee hielden dat je zo slecht tegen auto rijden kan. En wat verschrikkelijk bot van die taxichauffeur om gewoon zomaar weg te rijden. Dat is toch geen service en ook eigenlijk niet menselijk. Hopelijk gaat het zowel met jou als met je man wel weer wat beter.
Misschien een idee om hierover naar de ziekenfonds te bellen en te informeren of er geregeld kan worden dat je alleen met een gewone auto gereden wordt en niet meer met een taxibusje.

Bye Corina

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    rolstoelvervoer.123forum.nl forum index -> Zittend ziekenvervoer/ziekenfondstaxi Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: